Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami



Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami


Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami Doporučená cena: 265,- Kč
Naše cena: 239,- Kč
(sleva 10 % - ušetříte 27 Kč)

Autor: Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 192
Rozměr: 157 x 232 mm
Vydáno: 2017-10-27
Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky

ISBN: 978-80-200-2754-2
EAN: 9788020027542
Nakladatelství: Středisko spol. činností AV ČR, v. v. i.
Sdílejte na Facebooku


Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit




© 2000 - 2021 Jasminka.cz