Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Odborná literatura > Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem



Bárta Luboš: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem


Bárta Luboš: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem Doporučená cena: 449,- Kč
Naše cena: 404,- Kč
(sleva 10 % - ušetříte 45 Kč)

Autor: Bárta Luboš
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 484
Rozměr: 173 x 241 mm
Vydáno: 2014-01-20
Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky

ISBN: 978-80-87573-07-5
EAN: 9788087573075
Nakladatelství: RADIX s. r. o.
Sdílejte na Facebooku


Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

 

5 počet hodnocení: 2

lada - 5/5
Manual nejen pro vinare ale pro kazdeho kdo ridi jakoukoli obchodni spo lecnost nejen vinarstvi. Diky.

lada - 5/5


Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit




© 2000 - 2021 Jasminka.cz