Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-198



Česálková Lucie: Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-198


Česálková Lucie: Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-198 Doporučená cena: 1399,- Kč
Naše cena: 1189,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 210 Kč)

Autor: Česálková Lucie
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 504
Rozměr: 235 x 321 mm
Vydáno: 2023-01-27
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne

ISBN: 978-80-7470-449-9
EAN: 9788074704499
Nakladatelství: Jiří Tomáš - nakladatelství Akropolis
Sdílet na Facebook Sdílejte na Facebooku


Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit





© 2000 - 2024 Jasminka.cz