Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Odborná literatura > Scaling Up - Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne



Harnish Verne: Scaling Up - Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne


Harnish Verne: Scaling Up - Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne Doporučená cena: 349,- Kč
Naše cena: 297,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 52 Kč)

Autor: Harnish Verne
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 288
Rozměr: 171 x 236 mm
Vydáno: 2021-04-19
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne

ISBN: 978-80-270-8382-4
EAN: 9788027083824
Nakladatelství: Business Laboratory s.r.o.
Sdílejte na Facebooku


Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací (Průmysl 4.0, umělá inteligence,atd.) a pandemií Covid-19 potřebují jak mladé rostoucí, tak etablované firmy správné impulzy a pragmatické, snadno implementovatelné nástroje, aby byly schopné na jedné straně přežít otřesy tuzemského trhu a narůstající mezinárodní konkurenci a na druhé straně umožňovat svým manažerům rychle se přizpůsobovat novým okolnostem. Agilita je potřebná a poptávaná. Zároveň se zdá, že si „start-upy“ pronajaly všechna klíčová témata budoucnosti pro sebe. Zároveň 9 z 10 nově založených firem zkrachuje během prvních pěti let jejich existence. Proto spousta start-upů sama o sobě nestačí pro dostatečný růst naší ekonomiky. Teprve, pokud start-up dokáže přerůst do úspěšného Scale-upu, může se projevit její ekonomický přínos. Kniha „Scaling Up – Jak to jen pár firem zvládne…A proč ostatní ne“ se může stát vaším nepostradatelným pomocníkem a rádcem v rozvoji a udržení podnikání. Cílem této knihy je pomoci vám obrátit to, co vám připadá jako“ kotva, která brzdí“, do vnímání „větru v zádech“ - vytvořit společnost, kde zaměstnanci jsou spokojení a opravdu aktivní ; kde zákazníci vám pomáhají dělat váš marketing a kde každý vydělává odpovídající peníze. K dosažení tohoto cíle se Scaling Up zaměřuje na čtyři hlavní oblasti rozhodování, které musí mít každá společnost správné: lidé, strategie, exekuce a hotovost. Kniha obsahuje řadu nových jednostránkových nástrojů včetně aktualizovaného Jednostránkového strategického plánu a Rockefeller Habits Checklist ™, které více než 40 000 firem po celém světě využilo k svému úspěšnému rozvoji a růstu – od velikosti jednotek milionů až po miliardy dolarů.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit





© 2000 - 2024 Jasminka.cz