Jakubíková Dagmar: Strategický marketing - Strategie a trendy
Doporučená cena: 599,- Kč
Naše cena: 509,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 90 Kč)
Autor: Jakubíková Dagmar
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 432
Rozměr: 168 x 240 mm
Vydáno: 2023-11-03
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-271-3722-0
EAN: 9788027137220
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Zatím nikdo nehodnotil.