Karlíček Miroslav: Základy marketingu
Doporučená cena: 359,- Kč
Naše cena: 305,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 54 Kč)
Autor: Karlíček Miroslav
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 288
Rozměr: 167 x 240 mm
Vydáno: 2018-01-22
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-247-5869-5
EAN: 9788024758695
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Zatím nikdo nehodnotil.
Nabízené knihy od stejného autora(autorky):
Karlíček Miroslav: Jak na marketingovou komunikaci