Kotler Philip: Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Naše cena: 467,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 82 Kč)
Autor: Kotler Philip
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 228
Rozměr: 167 x 239 mm
Vydáno: 2025-03-05
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-271-5321-3
EAN: 9788027153213
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.




