Kynclová Jaroslava: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Doporučená cena: 179,- Kč
Naše cena: 152,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 27 Kč)
Autor: Kynclová Jaroslava
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 152
Rozměr: 146 x 206 mm
Vydáno: 2010-06-01
Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky
ISBN: 978-80-7373-061-1
EAN: 9788073730611
Nakladatelství: FORTUNA - JUDr. František Talián
Sdílejte na Facebooku
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Zatím nikdo nehodnotil.