Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Specifika marketingu luxusních značek



Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek


Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek Doporučená cena: 339,- Kč
Naše cena: 288,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 51 Kč)

Autor: Olšanová Květa
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 165
Rozměr: 169 x 240 mm
Vydáno: 2023-09-25
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne

ISBN: 978-80-271-3921-7
EAN: 9788027139217
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílet na Facebook Sdílejte na Facebooku


Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. ***** V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. ***** Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit





© 2000 - 2024 Jasminka.cz