Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek
Doporučená cena: 339,- Kč
Naše cena: 288,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 51 Kč)
Autor: Olšanová Květa
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 165
Rozměr: 169 x 240 mm
Vydáno: 2023-09-25
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-271-3921-7
EAN: 9788027139217
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. ***** V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. ***** Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Zatím nikdo nehodnotil.