Poděbradská Radana: Komplexní kineziologický rozbor - Funkční poruchy pohybového systému

Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky

ISBN: 978-80-271-0874-9
EAN: 9788027108749
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku

Komplexní kineziologický rozbor je základní diagnostický prostředek fyzioterapie a myoskeletální medicíny. Publikace vychází z učení zakladatelů domácí školy myoskeletální medicíny prof. Jandy a prof. Lewita a poskytuje ucelený pohled na problematiku funkčních poruch pohybového systému, zejména s ohledem na nové poznatky v oboru fyzioterapie. Srozumitelnou formou seznamuje s problematikou funkčních poruch pohybového systému a prezentuje základní rozdělení těchto poruch se zaměřením na vysvětlení etiologie, diagnostiky a terapie. Dále vysvětluje základní pojmy užívané ve vztahu k funkčním poruchám pohybového systému. Nabízí sjednocení obsahu a výkladu základního vyšetření ve fyzioterapii, komplexního kineziologického rozboru, nejen pro fyzioterapeuty, ale i pro pracovníky ostatních medicínských oborů. Podrobně popisuje např. anamnézu ve vztahu k pohybovému systému, aspekci zejména s vyjádřením ke kineziologickým normám i zásady správné palpace. Uvádí také doplňující vyšetření k vyloučení nebo potvrzení jednotlivých poruch pohybového systému. Publikace je doplněna mnoha originálními schematickými obrázky, které přispívají k mimořádné srozumitelnosti pro čtenáře a tím i k vysoké didaktické hodnotě. Kniha je určena pro každodenní praxi lékařům i pracovníkům v oborech fyziatrie, balneologie, léčebná rehabilitace, ale i studentům. Knihu recenzoval prof. PaedDr. Pavel Kolář, Ph.D.

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy