Struhárik Filip: Co je nového v médiích

Naše cena: 238,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 42 Kč)
Autor: Struhárik Filip
Druh vazby: Knihy - flexo
Počet stran: 117
Rozměr: 133 x 203 mm
Vydáno: 2022-09-29
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-88383-34-5
EAN: 9788088383345
Nakladatelství: Nová beseda, z.s.

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.




