Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy


 

 


Tahal Radek: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy


Tahal Radek: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy Doporučená cena: 349,- Kč
Naše cena: 314,- Kč
(sleva 10 % - ušetříte 35 Kč)

Autor: Tahal Radek
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 264
Rozměr: 173 x 247 mm
Vydáno: 2017-08-29
Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky

ISBN: 978-80-271-0206-8
EAN: 9788027102068
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku


Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit


 

 

 

Ks:

 

 

 

 

© 2000 - 2021 Jasminka.cz