Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doporučená cena: 349,- Kč
Naše cena: 297,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 52 Kč)
Autor: Young Miles
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 288
Rozměr: 178 x 255 mm
Vydáno: 2018-02-14
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-256-2159-2
EAN: 9788025621592
Nakladatelství: Svojtka & Co. s. r. o.
Sdílejte na Facebooku
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Zatím nikdo nehodnotil.