Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta



Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta


Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta Doporučená cena: 260,- Kč
Naše cena: 221,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 39 Kč)

Autor: Moudrý Marek
Druh vazby: Knihy - kroužková
Počet stran: 80
Rozměr: 202 x 300 mm
Vydáno: 2018-09-01
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne

ISBN: 978-80-7402-359-0
EAN: 9788074023590
Nakladatelství: Computer Media s.r.o.
Sdílejte na Facebooku


Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit


Nabízené knihy od stejného autora(autorky):
Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Moudrý Marek: Politologie, Člověk v mezinárodním prostředí - Občanský a společenskovědní



© 2000 - 2024 Jasminka.cz