Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Doporučená cena: 380,- Kč
Naše cena: 323,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 57 Kč)
Autor: Moudrý Marek
Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 160
Rozměr: 210 x 295 mm
Vydáno: 2018-09-12
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-7402-361-3
EAN: 9788074023613
Nakladatelství: Computer Media s.r.o.
Sdílejte na Facebooku
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Zatím nikdo nehodnotil.
Nabízené knihy od stejného autora(autorky):
Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Moudrý Marek: Politologie, Člověk v mezinárodním prostředí - Občanský a společenskovědní