Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Psychologie reklamy



Vysekalová Jitka: Psychologie reklamy


Vysekalová Jitka: Psychologie reklamy Doporučená cena: 549,- Kč
Naše cena: 467,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 82 Kč)

Autor: Vysekalová Jitka
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 360
Rozměr: 173 x 247 mm
Vydáno: 2023-03-31
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne

ISBN: 978-80-271-3654-4
EAN: 9788027136544
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku


* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit





© 2000 - 2024 Jasminka.cz