Jasminka.cz - internetové knihkupectví Položek v košíku položek v košíku 0 0
Vyhledávání:

Hlavní stránka > Slovník základních pojmů z marketingu a managementu


 

 


Vysekalová Jitka: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu


Vysekalová Jitka: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu Doporučená cena: 99,- Kč
Naše cena: 89,- Kč
(sleva 10 % - ušetříte 10 Kč)

Druh vazby: Knihy - paperback
Počet stran: 48
Rozměr: 145 x 205 mm
Vydáno: 2010-06-01
Stav: Výprodej - poslední kusy
Datum odeslání: viz. obchodní podmínky

ISBN: 80-7168-504-6
EAN: 9788071685043
Nakladatelství: FORTUNA - JUDr. František Talián
Sdílejte na Facebooku


Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.

 

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnotit
Hodnocení knihy

Počet hvězdiček

Jméno:
Hodnocení:
Zrušit


Nabízené knihy od stejného autora(autorky):
Vysekalová Jitka: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka
Vysekalová Jitka: Image a firemní identita
Vysekalová Jitka: Marketing

 

 

 

Ks:

 

 

 

 

© 2000 - 2020 Jasminka.cz